Jak postupovat při vratce

Nakoupil jsi hodně nebo jsi s něčím šlápnul vedle?

Žádný problém!

Tak nám to jednoduše vrať a my ti obratem zašleme něco jiného nebo vrátíme peníze.

Zboží nám zašli zpět na adresu:

Novacig a.s.
Přemyslovců 465/8
709 00 Ostrava - Mariánské Hory

Do balíčku prosím přilož průvodní dopis s informacemi potřebnými k vyřízení tvého požadavku. Doporučujeme využít náš formulář pro vrácení zboží, který stačí:

  • vyplnit
  • vytisknout
  • přiložit do zásilky

Doklad o koupi (fakturu) přikládat nemusíš - vše potřebné si už dohledáme v administraci.

Do kdy můžu zboží vrátit?

Zboží můžeš bez udání důvodu vrátit do 14 dnů ode dne nákupu (převzetí od dopravce) - na to máš právo na základě zákona č. 89/2012 Sb.

Musí být nepoškozeno a je na tobě, zda si zvolíš výměnu za jiné zboží nebo vrácení peněz.

Členové HoroKlubu pak mohou využít prodlouženou lhůtu pro vrácení zboží v trvání 30 dnů.

Pokud to do uvedených lhůt nestihneš, neváhej se na nás i tak obrátit - rádi ti vyjdeme vstříc.

Co bude potom?

Po obdržení balíčku s vratkou tě o tom budeme obratem informovat e-mailem.

Dále už to záleží na způsobu, jakým si přeješ vratku vyřídit:

  • výměna za jiné zboží - zašleme ti ho obratem
  • vrácení peněz - vrátíme ti je na tvůj účet obratem

    Jak dlouho bude vyřízení vratky trvat?

    Než postavíš stan. Vše vyřídíme během jednoho pracovního dne - není důvod něco protahovat.

    fotografie arnošta valacha, zakladatele horychuti, s vlastnoručním podpisem

    Arnošt "Arny" Valach

    Zakladatel HoryChuti a expediční alpinista

    Tvá 100% spokojenost je mým závazkem

    Více o mě